Bellaliten :3

Isabelle.

Du vet att jag älskar dej runt hela världen och tillbaka igen. + 1000 ggr till.
Det finns egentligen inga ord på hur mkt du verkligen betyder elr har gjort för mej.
Varje ggn jag är lessen eller bara allmänt behöver nån att snacka med, då ställer du alltid upp.
Du kan få mej att le i det djupaste mörker. Du kan få mej att skratta även när allt känns fel.

Alla behöver nån att berätta alla sina hemligheter, känslor problem för.
Du har varit den personen för mej. Jag har alltid kunnat lita på dig. Och jag hoppas du vet att du kan lita på mig.
Allt känns rätt när jag är med dig, vi behöver inte säga jag älskar dej hela tiden, för vi båda vet att den andra gör det.
Jag kan inte tänka mej hur mitt liv skulle sett ut utan dej.

Tro mej verkligen när jag säger : Jag älskar dej hun <3
Du är vackrast, du är min ängel.


<3 Bella :3

Kommentarer
Postat av: BEllaLella

Ily <3

2009-03-12 @ 21:45:13
URL: http://sunsetrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0