Läderlappen

JAG VILL PÅ BIO NU!
Bella vi måste dra på bio nu på fredag.
Vi ska se bröllopsduellen :D

Sen kanske några andra people oxå hänger med,
Nu sitter jag i skolan och slappar för jag har gjort klart allt ;D

Karolin: Vi har varit kompisar i 10 år snart.
vi har haft dem bästa minnena nånsin.
Jag älskar dej snoris<3

Isabelle: Du är fan den bästa nånsin :o
vi har altid så himla roligt ysm och vi är lika som bär.
5 år snart. Jag är så glad att jag kom fream till dej den dagen.
i love you hun. Nu och föralltid<3

Kommentarer
Postat av: MIO MAMMA WEE!

DU är lika som ett bär xD

2009-01-15 @ 09:05:56
Postat av: Karooooo

Naaww va gölligt! :D

2009-01-15 @ 09:09:10
Postat av: Cåni

Conny: CONNY HAR KNAPPT KÄNT NATTA I NÅN MÅNAD LIKE TOTALLEH ÄND STÖFF HAN ÄR ÄNDÅ BÄST HEJ Å HÅ

2009-01-27 @ 18:54:37
URL: http://thehedious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0