klappa händerna när du är riktigt glad!

Okej, idag är jag på extremt flum humör.
Vi har nattskola oxå så Karro och Bellla kmr typ döda mej innan det är slut.
Massa godis kmr vi äta och hyper kmr vi bli :D
Tacos att äta, karro och Bella är sötä xP

Dålig jag är på rimma, men ibland kan jag vara så bra att man svimma.
Hullerombuller min hjärna är,  sitt inte och skratta du där.
Bella med rött hår har, lodis kmr hon alltid och va'
Nu är mitt rim snart slut, hoppas det inte blir ledsna tjut.

Jag kan rimma ja.
och jag har en svart sovsäck.
Ska vi göra det där som vi planerade och göra ihelg Bella?:D
då kmr vi allt ha bra kul xP


Have a great day you all!
I know i will...maybe
hejdå<3

 Bara för att jag sitter i skolan och sånt =)

Kommentarer
Postat av: Cåni

Vad händer ihelgen? Äre det där med älgen?

Varför frågar jag, vad som händer en hemsk heldag?

I know what you're thinking....



Something VERY kinky...

2009-01-29 @ 13:49:55
URL: http://thehedious.blogg.se/
Postat av: Uhm

Skriv nytt you AMNDAPANGDANG! o:

:]

2009-02-02 @ 23:28:50
URL: http://sunsetrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0