Ingen kan se dina tårar i vattnet.

Nu äre jul igen!
okej, kanske inte.
 nu sitter jag här och äter mandarin och lyssnar på när ljuva Bella sjunger en trudelutt.
Hon sjunger seriöst skitbra och spela gitarr kan hon.


Idag har jag vart med Bella och Barret kom oxå en liten stund.
Det var kuligt.
Jag och Bella tänkte bli blodsystrar idag´, men vi får se hur det blir med det.
Hoppas det blir av för jag älskar verkligen henne.<3
Du ska veta att jag aldrig lämnar din sida.

Jag gillar verklilgen inte folk som drar förhastade slutsatser.
dem ska alltid ha sin vilja fram.
Ingen annan gills.

När jag är around känner jag mej som luft.
Ingen ser mej elr bryr sig om min åsikt.
Men  man kan väl inte betyda nåt för alla.
vad som helst men inte behandla andra som om dem inte existerar.

Så, nu kmr det säkert ta ett tag innan jag skriver igen.
Men hoppas ni kommenterar och läser.
hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag läser

kommenterar

och älskar dej

<3

2009-01-27 @ 21:04:14
URL: http://sunsetrider.blogg.se/
Postat av: Cåni

Vafän så klart jag läser ditt äpple >:(

2009-01-27 @ 22:39:02
URL: http://thehedious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0