Toapapper

Okej, nu sitter jag här i skolan och har franska lektion. det suger.
Idag ska jag och Bella sälja toapapper till alla bajsnödiga folk.
JAG VILL INTE! : o
Men tyvärr så måste jag ><

Det var en gång en liten fågel, ja en fågel.
som bodde på landet ch Roger hette han, han vill gärna leka med sina vänner, med sina vänner men det fick inte han xD

Den låten rules.
Och vi ska tydligen få pizza idag, av rektorn : o
Det är iaf lite bra eftersom jag inte ätit något vettigt idag x)

MEn ska dra, måste till nästa lektion >.<

hejdååååååå <3

Kommentarer
Postat av: Belelellalal

Det var en gång en liten Natta, ja en Natta som bodde i skolan och Patta hette hon, hon ville gärna lek me-ed bella, me-ed bella, men det fick inte hon!

2009-02-03 @ 15:16:54
URL: http://sunsetride.blogg.se/
Postat av: Cåni

Det var en gång en liten Cåni,

Han va lite bög

Hej å hå ):

2009-02-04 @ 20:28:50
URL: http://thehedious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0