Sing Ling

Okej, idag har jag vart på extremt skumt humör.
Råkade förolämpa Bella några ggr, sry : o
Imon är det alla hjärtans dag, vi bytteee lite presenter.
Jag fick :
- två choklad kakor av Karro :D<3
- Sen fick jag en pingvin som ger godis av Bella :D<3

Det är typ fortfarande lite osäkert vad jag ska hitta på på alla hjärtans dag : o
Men man får väl hoppas :3

Idag hade vi volleyboll turnerin, vi förlorade typ.
vi vann en match men förlorade typ 3 : o
DET SÖG!
Men vi såg några roliga människor och fick lite skratt xD

Idag måste jag städa ><
Tkr nån kan kmr occh hjälpa mej :o

MEn ska dra nu och vara lite social med KArrrroooooooo och Belllllaaaaaaaa :D ha det bra, bye<3

Kommentarer
Postat av: BEALLALALA

fniss

2009-02-13 @ 14:58:33
URL: http://sunsetrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0