Du får inte.

Igår var det Alla hjärtans dag. Jag hade inte roligt :o
jag var tvungen och sitta hos min morfar och kolla en film och sen fara hem och tråka.
Fast hela kvällen var inte så tråkigt, dem sista fem timmarna var lite roliga : o

BELLA! Jag saknar dej.
vi har inte fått vara med varann på skitlänge : (
jag älskar dej så otroligt mkt <3
Vackrast är du. Tack för att du finns :3

Du kan inte straffa mej förevigt. Alla gör misstag : o

Det här blir inte så långt inlägg. Men det kmr mera snart : )

Hejdå :3


Kommentarer
Postat av: Belaallalalalaa

JA DOM SISTA FEM TIMMARNA FÖRSÖKTE BELLA RINGA DEJ : (((

Ily <3 ^^,

2009-02-16 @ 19:31:05
URL: http://sunsetrider.blogg.se/
Postat av: Moster

Alla gör misstag. Men man ska inte bli sur för det minsta lilla. Alla BRA vänner har sina små gräl då och då, är man en bra vän blir man sams igen.

2009-02-28 @ 13:59:35
URL: http://petraaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0